joppelijopp

tänk vad pengar jag ska tjäna som jobbar så ofta som jag gör!!!! helt otroooooligt!

så måste man tänka när man är lesss på jobb. skulle vara skitkul om lotta fick börja jobba här!!!!! hoppas hoppas hoppas :D hon ska på sin andra intervju imorrn! det skulle vara helt great. och lotta om du läser här, (som du gör) så kan vi börja träna på RIKTIGT för du får ju träna gratis på friskis och svetttis vettu ;)


jaja den dagen den sorgen, det har ju inte hänt än.

häromkvällen var jag med moa, det är roligt att vara med moa för jag känner mig så rolig då! kanske för moa hela tiden säger "guuuud vad du är rolig kotten" fast hon säger nog inte gud förresten...
iallafall så diskuterade vi detta faktum att jag kan vara lite "elak" ibland. vad säger ni vänner, vet ni vad jag menar? thessa vet jag att hon tycker det iallafall även fast hon aldrig kommer på några exempel på det, förutom det om sofie heheheh


None

ser jag inte snäll ut? macke ser ut som en gynekolog man INTE vill ha hahahahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Eleni

Näe men.. var inte det där på min 18års fest?! :)

2008-11-01 @ 17:36:13
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0