she´s back

förlåt för mitt uppehåll men ibland blir man bara så förbannad!!!!!!!!!!!!!!! Men det är över nuuuuuu (men jag kommer ihåg alla dagar med dig) dom är över nuuuuuuu. osv.


PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET! 21 fucking years, då blir det tårta och kakor och massa sprit. jag har redan fått en present, hihihi av min egen loverboy M  i stockholm i lördags, han är så underbaaar *kvitter kvitter*

förlåt min sarkasm men jag är jävligt trött på alla tjejer som har pojkvänner och glömmer sitt egna liv!! jaa jag vet man är nykär, det har med hormoner att göra osv. men när det känns som att tjejen är scizofrenic då är det inte lika kul.


iallafall, back to the important grejen. jag fyller år alltså på lördag, jag vill ha massa pengar!!! den som ger mig mest pengar får mest kakor. jag vill inte ha nåt annat än pengar!!! förutom en tavla från moa med kotten och strutsen på, men det vet hon redan. men ni andra, money money money ;) och ett glatt humör haha!


nu ska jag och M dammsuga lägenheten.


hahah föresten, idag var det en kund som sjöng för mig. "jag känner en båååt hon heter anna anna heter hon hon rensar upp i våran anal...." anal??? ja, han sjöng anal. eller så kunde han inte säga k. stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0