ett litet kliv för alla levande... utom kotten!!

ja, på rubriken låter det som att jag är död. det är jag inte! jag har bara stora nyheter!! maj 2006 så klippte jag mig hos en frisör... sen gjorde jag det igen i juni 2007. och nu igen september 2008!!!

jag har alltså betalat någon för att klippa mitt hår!  så inge mer svinto, och macke kan sova nära mig igen, och jag kan ha håret mot huden igen. det var ju som att haen igelkott innanför tröjan förut.
självklart kommer bilder, bara inte just nu. ork int.


förresten såg jag två filmer igår. först ciao bella HAHAHAHA guuud vilken rolig och underbar film!! och sen into the wild, som också var jättebra, synd att den slutade som den gjorde, men om den inte hade gjort det så hade den ju aldrig blivit en film heller... den var skitbra iallafall, se dom två =)

nu ska jag möta stan och köpa mig en backpackerrygga!

1. försäkring
2. rygga
3. pass
4. pengar
5. piral (fast i mitt fall plåster)
6. prit

sen är jag good to go!

Kommentarer
Postat av: moa

into the wild är ju typ en av världens bästa filmer!!!!

2008-09-27 @ 23:34:46
Postat av: Therése

åh gull det är klart att vi ska! Det blir en phet reunion när jag är back in town (;



haha nejdå ingen risk att jag shoppar ihjäl mig för väskan är redan tvärfull :P



Puss! (L)

2008-09-28 @ 23:18:04
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0