jag har svaret!

frågan är: hur faaaaan får man killar att hjälpa till i hemmet?


Svaret är: STREJK! inte sexstrejk för er snuskisar som trodde det.

Jag blev asless på att det än en gång var jag som torkade diskade och plockade.. detta eviga plockplockplock?! Och tvätta och dammsuga och bädda och göra rent i kattlådan och badrummet och ALLT förutom laga mat då..

Så då gick jag i strejk. La mina kläder i tvätten, bytte kläder ofta och strumpor två gånger om dan, så det blev ett riktigt berg.
Slutade dammsuga. Dammen samlades, det kröööp innanför skinnet på mig JAG VILL STÄDA men det gjorde jag inte.
Bajsade lite extra på toan varje gång så det blev extra snuskigt!! hahaha jag tror ni get the picture

Tillslut bodde vi i ren misär. katthår ööööverallt, verkligen överallt. det största tvättberget sen vi flyttade ihop. katterna kräktes istället för att gå på kattoan stackarna, så äcklig var den. jag gjorde nästan likadant med vår egen toa. MEN DÅ! Då hände det! Han bytte i kattlådan. Han dammsög, han plockade undan, han skurade toan och han bokade tvätttid. HALLELUUULIA!!!!

så här ser jag ut när jag bloggar förresten




dfa

Kommentarer
Postat av: maliin

haha Anna det är så dom ska tas dom rackarna ;) Wilma sover men jag ska springa ser till tvättstugan en sista gång sen väcker jag henne! så snart kommer vi ;)

2009-04-18 @ 13:44:23
URL: http://mammismalin86.blogg.se/
Postat av: Christian

hehe va fint :)

2009-04-19 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0