men suck

Kund: Hej jag vll ha nummer till ett ställe som lämnar ut nummer
Jag: Ja då har du kommit rätt
Kund: Ja men jag vill har nummer till ett ställe som lämnar ut nummer alltså en nummerupplysning
Jag: Ja... Då kan du ju ringa 118118 som du precis har gjort, det är en nummerupplysning bladn annat
Kund: Ja men... hihiihihi. hahahha jag vill ju hahhaha ha ett nummer till ett ställe som lämnar ut nummer hahaha


jahaja, så det är detta som är den nya "roliga" grejen. så kul. har, utan att överdriva, fått denna förfrågan fyra gånger ikväll. och jag har inte slutat än heller!!

Kommentarer
Postat av: Christian

jag fattar inte det roliga i det där.

2009-04-13 @ 18:11:19
Postat av: Anonym

Haha vilket jobbigt jobb du måste ha ibland, plus att man säkert måste vara trevlig:)

2009-04-15 @ 13:13:08
URL: http://www.vidalfora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0