nej christian

det blir inga fler vredesutbrott för nu är det nog med snö! det har regnat några dagar nu, ett säkert vårtecken! :)

just nu längtar jag till imorgon då jag är ledig. jag ska inte tvätta, städa eller plocka nånting på hela dagen! bara njuuuta! ska ringa malin och höra om wilma är frisk nog för en promenad och en bussugen lektant.

tyvärr var mitt liv intressantare än så just nu!

nattens samtal med macke:

Macke sträcker sig efter något på sängbordet, river ner saker och mumlar
jag: - vad gör du?
m: - jag... jag ska hitta.. släcka...
jag: - släcka? men det är ju kolsvart härinne?
m: -jamen där på väggen (pekar ut i mörkret)
jag: ja, där är det också släckt
m: - ja jag vet det. jag trodde det lyste där men nu ser jag klart och tydligt att det är släkt
jag: - gud vad du är knäpp
m: - ja... och rolig

haha snacka om självgod om någon!!! :D

Kommentarer
Postat av: Christian

haha det snöade idag :D:D

2009-04-06 @ 21:20:58
Postat av: moa

men kotten kan du skriva nåt nångång!



på tisdag ska vi simma =) vi gör det tidigt så bränner vi mest fett. utan en stor frukost!

2009-04-11 @ 17:14:36
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0