Ny månad, nya mål

Torsdag 3 december: 60 dagar kvar till avresa

Söndag 6 december: Andra advent, Finlands självständighetsdag, Lars Winnerbäck konsert och 57 dagar kvar

Onsdag 9 december: Min namnsdag. Mycket viktigt.

Söndag 13 december: Tredje advent, Lucia, 50 dagar kvar

Söndag 20 december: Fjärde advent

Onsdag 24 december: JULAFTON och 39 DAGAR KVAR

Tisdag 30 december: Mamma och pappa ska förnya sina löften på sin 20-åriga bröllopsdag

Onsdag 31 december: Sista dagen på året, jobbar natt och tjänar massa pengar.. När jag slutar 04.00 på
morgonen är det bara 31 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: mia

hej anna!

jag har ett problem med eniro! mitt mobilnummer står på roger och det går inte att ändra eller ta bort! hjälp mig? :)

2009-12-03 @ 10:32:23
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0