23 minusgrader

Idag är det så jävla smällkallt. Jag kan inte komma över att i måndags låg jag vid poolen och soolade och driinkade!!! Men nu är man tillbaka på jobbet. Och jag går till jobbet. I 23 minusgrader!!!

Jaja nu ska vi inte vara såna. Jag har ju redan bestämt att jag ska åka tillbaka. Januari 2010 here I come! Bara 11 månader kvar ju ;)

Idag ska jag åka och träffa malisen och wilmisen, kanske att det blir lite presentutdelning också, veeem vet!!! Pratade även med min käre bror idag, det var roligt! Ska träffa hela lilla familjen på söndag, och kanske kanske att det blev en presentutdelning där med :)

Nu måste jag tillbaka till jobbet, min rast började faktiskt för två minuter sen höhö!!!

Kommentarer
Postat av: Lindisen

Hej gumman! Ja nästa januari smäller det,ser verkligen framemot det ;) Ha en underbar helg nu så ses vi på jobbet till veckan och som sagt vi får peppa varandra,det låter grymt =p Sköt om dej nu! Kramar i massor och kul att se dej igen och ha dej i stan igen :) Pöss!

2009-02-20 @ 16:55:27
URL: http://lindelicious.blogg.se/
Postat av: moa

ska du säga till mig att uppdatera, ditt as!! när du aldrig gör det själv! anusface!

2009-02-21 @ 21:45:33
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0