Thailand är

I musik: The Killers - Smile Like You Mean it och Human, Coldplay massa låtar, Bob Marley of course och RISE UP! Även Pink och Queen

I mat: Förutm fried rice with vegetables (haha) så är det jordnötssmör och yoghurt med honung. Bananapancake och grillad majs på pinne. OREOS!

I klädväg: Bikini och linne. Eller klänning och bara fötter. Mmm.....

I människor: Sverige och Australien. Sen thailändare haha. Alla lika underbara!

I sinnesstämmning: Thaitime, det ordnar sig! Imorgon alltså, inte nu.

I platser: Denna gången blev det Krabi, Phi Phi Islands, Koh Tao, Koh Phangan, Bangkok.

Thailand är underbart... UNDERBART! Jag längtar och saknar så det gör ont! Take me back to those blue oceans and vita stränder.

Smeknamn drar jag alltid på mig när jag träffar nya människor, denna gången blev det The Mean Bitch och Little Miss Bossy. Japp, thats me ;)

Jag kommer tillbaka till thailand i januari 2010. Måste tillbaka!

Kommentarer
Postat av: moa

Det är en principsak! Jag hatar monarki. och 20 miljoner kommer det iaf minst kosta och det är 20 miljoner för mkt vi ska betala.

2009-02-26 @ 11:25:09
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0