hej vänner

imorrn är det party för hela slanten hemma hos mig, men bara brudar är bjudna!!!!! skickade inbjudningsms på nyårsnatten, så man kanske ska skicka lite påminnelser idag, jag kanske glömde nån till och med??



a few minutes later...


nu käkar jag choklad och tittar på how I meet your mother och äter choklad. måste få arselt ur denna djupa bekväma soffa och tvätta överdragen... orkahhh inteee...



jag vänter även på fröken röd VAFAN sluta retas!!!!!!!!!!!!!!!! varje gång, så man blir alldeles nervös! grr

Kommentarer
Postat av: moa

haha "nu käkar jag choklad och tittar på How I met your mother och äter choklad" du e alldeles rolig du.

2009-01-08 @ 22:58:06
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0