I love my girls!!!

Åh tjejer ni är underbara!!! Ingen kan bailando och spice girls lika bra som vi ;) Detta måste upprepas! Igen och igen och igen......

Eftersom min älskade man äntligen har hittat min kamerasladd så kommer det komma upp bilder i bloggen! men inte i detta inlägg, för macke ockuperar just nu den andra datorn där alla bilderna ligger.

Till er som har facebook så kan jag berätta att en liten fågel viskade i mitt öra att det kommer komma upp videos på facebook hahahhaha ;)



bilderna kommer komma denna gång jag LOVAR eleni ;)


Kommentarer
Postat av: therése

hahahah fy fan vad kul! ska logga in på facebook så fort ja vaknar efter nattskiftet imorgon :D ps. svänger förbi med nyckeln på vägen hem kl 7 imorgonbitti och droppar den i brevlådan! puss

2009-01-11 @ 00:23:56
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0