pictures

Elenis tjejfest
    
1. SnyggMoa 2. vi är krejsi 3. AcrobatMoa 4. det var faktiskt fler folk där än vi tre =)
  
1. SNYGGELENI (kom ihåg att det var du som tjatade att jag skulle lägga upp bilderna ;) 2. av nån anledning var det här skiiiitkul och vi tog säkert 20 kort på detta....

Sen blev det jul
   
1. Vår lilla gran i väntan på den stora 2. Julpyssel hos moa  3. och paketbyte 4. moa fick ett stoooort paket

   
1. moa har sett innehållet 2. en julstjärna!!! 3. den stora fina granen 4 jag och lillebror

   
1. finns det stjärterum... 2. kissarna fick egen gran 3. och egna paket 4. och jag fick julklapp from the king

  
1. visar mina rosa strumpbyxor och böjer mitt ben så det ser onaturligt ut, två flugor i en smäll! 2. kalle anka på storbildskärm YEAH BABY!

Sen kom nyår
   
1. Nyår var mest glitter och twister för mig 2. och bubbel såklart 3. POP! 4. Gott Nytt År Älskling!

Och sen kom igår, tjejfest hos mig!!!
    
            

en sjukt rolig kväll med minnen från 97, bailando och backstreet boys dans!! och inte att förglömma thessas och min tribute to the martini hahhha!! thanks girls, I will carry this in my heart.

Kommentarer
Postat av: Eleni

Åååh.. vad roligt det var att titta på en massa bilder! :) Hel nöjd nu! :) Framförallt bilden på dig och mig.. buuhuu, vad vi är sad!

2009-01-11 @ 15:22:20
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: moa

åååå jag ska sno alla bilderna såfort jag kommer hem!!!

2009-01-11 @ 15:58:16
URL: http://msnorton.blogg.se/
Postat av: Therése

vad menar du med våran martini-debut? hahaha fröken-minns-inget som vanligt (:

2009-01-12 @ 13:45:32
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: lott

jag kan inet klicka upp bilderna!!

2009-01-12 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0