Vilken härlig dag!

Imorse fick jag frukost på sängen! Han är bra ibland den där mannen, (eller ganska ofta)
Jag har precis vaknat, för jag fick somna om efter frukosten! Börjar jobba kvar över ett, huvva...............

Nu finns inte rix fm längre, men dock rockklassiker på 107,4 !!


Nu är det bara 15 dagar kvar till thailand!!!!!!!!!! Dock kommer jag missa några saker när jag är borta:

Mackes födelsedag
Min och mackes 4 års dag
Estetshowen på Hedbergska
Sussies bröllop
Håkan Hellströms spelning
Alla hjärtans dag ( oh no...)
Besök av solveig och lasse!!!!!!!!

Ja så kan det gå, får hoppas att alla saker händer en gång till i livet! Förutom sussies bröllop då, det vore ju bra om det bara hände en gång så att säga :P

klart slut kotten slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0