En dag närmare sommar

Det är så man får tänka när man vaknar upp till det vitaste snöigaste vinterlandet som setts i mannaminne. Keep up the hope!!!!!!!!!!!!!

Jag är även ledig idag och har redan hunnit göra några ärenden:
1. Ringde till netonnet om min trasiga mobil
2. Läste ut Nemiboken (den första) och blev lite smartare
3. Borstade tänderna

Ja tänk vad man hinner med när man vaknar redan nio på morgonen



Igår, den tredje mars, fyllde farmor år. Alltid trevligt med kalas, och fina vårinspirerade blommor fick hon!


Nej kanske dags att göra nånting åt dagens to-do-list?
Dammsuga
Äta frukost
Klä på mig
Hämta paket från Ica
Byta sängkläder
Bädda
Käka Oreos med mjölk (eller smirnoff, i en bikini och låssas jag är i thai)


mmm... thai...

Kommentarer
Postat av: Eleni

Hey kotten! Jag vaknade av ditt sms på torsdag morgon och sedan somnade jag om.. och så glömde jag bort att jag hade fått sms:et tills typ nu. Tråkigt att jag missade de där i fredags, fast jag jobbade ändå både fredag och lördag. Kanske ses någon annan dag här?! Jag är typ dunder förkyld nu, så just nu får jag bara hålla mig inne och dricka te. Mene.. nästa vecka?

2009-03-04 @ 13:46:24
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0