hahaha

Här loggar man in som vanligt, slänger in ett inlägg lite nonchalant och ser något bekant namn skymta förbi. Då är det Nils och Mowgli som har varit inne på MIN blogg och kommenterat! Haha, så som jag kände då, det måste vara så blondinbellas fans känner när ers höghet herself kommenterar hos dom!

Okej jag känner mig lite som en stalker och bloggnörd just nu, men det var ändå stort! Tänk er! NILS och MOWGLI! Jag som följde deras bloggar som en slav i vintras och våras.


Okej, nu måste jag nog sluta blogga och börja jobba. Fyra timmar kvar HEJA!


Kommentarer
Postat av: Nils

Nu får du oss att rodna;p hahaha.. Men tackar för att du gillar bloggarna iaf=.. Och Mowgli heter han..!

2009-09-12 @ 18:16:07
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: moa

Kotten... Titta inte nu... men en kändis har skrivit i din blogg!!

2009-09-12 @ 20:15:23
URL: http://moagrundvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0