Jag borde börja jobba som ...

... ja vad kan det yrket heta nu då? Inte resebyrå.. Jag borde börja jobba på en resebyrå som resbokare!

För jag är grym på att leta reda på billiga biljetter. Helt. Grym. Okej, det kanske blir många stop, några timmars väntan här och där, MEN! Billigt blir det!

Behöver du hjälp med din resa? Kontakta mig på [email protected] så letar jag fram ett billigt alternativ för en nätt liten summa. Denna nätta summa ska jag lägga direkt i spargrisen! För, som jag läste någonstans (kan det ha varit hos favoritbloggen Nils ?) AsiaIsFuckingFunAndCool!

Nu ska jag laga mig lite nudlar, och sedan pallra iväg min lilla rumpa till jobbet! Money Money Money!


Kommentarer
Postat av: Nils

Man tackar=) A.F.F.C for life!! hahaha när drar du? Vart drar du? Drick en bucket för mig med! Och en för alla oss som ska vara hemma i sveriges vintermörker!

2009-09-11 @ 23:18:48
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Nils igen..

Asia is fucking fun and cool.. Ska de va ;P

2009-09-11 @ 23:22:23
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Mowgli

För att vara en av grundarna till A.F.F.C kan jag inte göra annat än att njuta när jag ser det spridas.. Får en lite varm känsla i magen, som varm oboy på isen en målnfri vinterdag ungefär. Fina grejer. ^^



Drick ett par buckets Lao Lao åt mig ist. :p

2009-09-12 @ 03:18:24
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0