Jag har försummat er

Jag har vant er kära läsare att uppdatera ofta, sen bah POFF så skriver jag inget. Jag förstår att ni är upprörda.

I fredags åkte Loverboy till Götelaböörrg, och väntas hem ikväll. Jag såg fram emot en helg i ensamhet, det är en lyx i sambolivet.

I fredags efter jobbet kom Marie till mig efter 20 minuter. Sen var jag med antingen Marie, Lotta eller Moa ända till 03.35 på natten.
I lördags vaknade jag 13.10. Strax innan 14 satt Moa i min säng. Innan 15 hade både Lotta och Marie hittat hit. Sen var dom här till 02.30 på natten.
I morse vaknade jag 09.45. Vid 10.10 var jag hos mamma och pappa, vi åkte ut till min bror och hans familj. Sen åkte jag till farmor. Sen tillbaka till mamma och pappa. Sen fick jag skjuts hem. Då kom Moa hit. Hon stannade till strax efter 20.00

Så med andra ord, har jag inte varit ensam så mycket i helgen. Vänner och familj, ni är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0