svår skrivkramp

Okej, nu börjar det bli ett väldans tjat och jag börjar nästan tro att jag är en stalker på riktigt. Men efter att Nils skrivit att han tänker återkomma hit då och då, så drabbades jag  genast av svår skrivkramp.

Det kan ha nåt att göra med att jag är hungrig också. Just nu är jag väldigt sugen på fried rice with vegetables!

Och imorgon är första dagen på resten av mitt liv, för då ska vi boka biljetterna! Bokat och betalt klart och betalt färdigt och betalt betalt och betalt. Stockholm-Bangkok 2 februari, Bangkok-Stockholm 30 april. Så första dagen på svensk mark blir 1 maj! Bättre planering kan man inte leta efter.


Som sagt, skrivkramp. Och skrivkrampen har attackerat min fantasigen. I fall som dessa kan man alltid ta till nödfantastin : KUNDSAMTAL!



Jag: Vill du att jag kopplar dig dit?
Kund: ... Va?
Jag: Vill du att jag kopplar dig dit?
Kund: ... Kan du koppla mig där?
Jag: Ja, då kopplar jag dig där?..... (inväntar svar) ...
Kund: ....
Jag kopplar.
Kund:
.... Kan du koppla mig där?

Kommentarer
Postat av: moa

Hon som man pratar med om studieuppehåll v ar inte där idag så jag måste prata med henne imorron

2009-09-14 @ 11:38:14
URL: http://moagrundvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0