Filippinerna

Herregud vilket vackert land. Herregud. Internet ar det samsta hittills (forutom 4000 islands i Laos) sa bilderna far vanta tills jag kommer hem.

Hem. Det ar bara 8 dagar kvar. Har det redan gatt 80 dagar? Det ar ju helt otroligt vad tiden flyger ibland.

Jag har precis ocksa fatt reda pa att mitt flyg hem till Sverige inte kommer stallas in.
Och har precis ocksa last pa om oroligheterna i Bangkok, dar det inte verkar lugna ner sig. Sa det blir tva dagar pa hotellrummet i vantan pa att flyga hem tror jag. Och da blir det inga presenter kopta heller, men hellre en levande Anna an fodelsedagspresenter kanske?

Nu ska jag och Sofia kopa choklad och smorja in oss med aftersun. Trodde vi hade lagt av med solskyddsfaktor helt, men tydligen kan man fortfarande branna sig! Mycket underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0