Några godingar

(det är alltså jag som hör fel på dessa samtal..)


Kund - Jag söker bilreparatör till Skärholmen.

Jag - Okej, vet du vad den heter, eller är det något särskilt bilmärke?

Kund - Ja, Skärholmen.

Jag - Okej ska den heta något med Skärholmen menar du?

Kund - Nej, dom laga Skärholmen!

Jag - ... Nu förstår jag inte riktigt vad du menar?

Kund - Men Skärholmen, amerikanska bilmärke!

Jag - Jaha! Menar du Chevrolet?

Kund - Ja, precis!


--


Jag - Sa du Stekholmen?

Kund - Ja, ja!

Jag - Vart ska det ligga då?

Kund - Men Stekholmen. Stekholmen! Stora stad!

Jag - ... Menar du Stockholm?

Kund - Ja! Ja!

stekholmen, stockholmen, whats the difference? :)


Kommentarer
Postat av: Lindis

hahahahahahaha härliga kunder kan vara ibland då!

2010-01-07 @ 12:50:44
URL: http://lindelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0