Moonday

Hej!! Jag veet ni har saknat mina ord, men här kommer dom!

Idag har jag jobbat med guldisarna, det är synd att sekten har förstört mitt fina drömjobb men så är det. Sekten förstör!! Men det är bra att vi har humorn kvar, och att det kommer in ryska tanter som baaara pratar ryska och tror att i sverige så pratar man ryska. Sorry ladies, det gör vi inte!
Idag kom även den finska tanten in som jag brukar tänka på ibland hahah och hon var lika rolig som vanligt! Idag var hennes dotter med, som inte alls såg ut som jag hade tänkt mig!! Det hade varit roligare om hon var en mini finsk tant... jaja drömmar krossas, daaagligen!


alla mina vänner, det finns en ny blogg i stan -->mammismalin.blogg.se<-- den ska följas, men inte lika slavisk som min såklart ;)) (dont leave me!!)


nu bjuds det på chokladglass i köket, spring fort om ni vill ha (och då menar jag FORT!!)

ajö


Kommentarer
Postat av: christian

jag ska aldrig lämna din blogg anna :D

2007-11-13 @ 21:45:28
URL: http://hc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0