shitpissfuckcounthellmotherfucker

mm sådär är min dag hittils. om jag hade råd skulle jag aldrig jobba mer i den där förbannade butiken som jag extrajobbar i ibland. jag uppmanar alla jag känner att aldrig mer handla eller på någor sätt stödja den där butikskedjan. och det här mötet vi hade var ju lika med noll. dom kan ju kasta skit för de har ju cheferna på sin sida så de kan säga vad de vill utan att få sparken "men vi anställer ju er och då har vi ett förtroende att ni har er lojalitet med oss, men ni väljer ju såklart själva, men......................"  typ. mmJAHA!!!

Kommentarer
Postat av: moa

säg att det är guldfynd cp över bossande bajs gummor!!!

2007-10-31 @ 22:10:25
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0