uttråkad

Anledningar till att Moa inte svarar i telefon

  1. Hon har sex
  2. Hon jobbar
  3. Hon sover
  4. Hon har ljudlöst på mobilen
  5. Hon har sex med Marro
  6. Hon har glömt mobilen
  7. Hon orkar inte vara med mig för det är vi så ofta
  8. Hon ser att jag ringer men plattar håret och tänker ringa upp sen
  9. Hon skriver ett blogginlägg
  10. Hon lyssnar på jättehög musik




om det är nån annan liten hamster som är ledig idag och vill umgås med en gammal räv så ring mig på mobben *kjam*


Kommentarer
Postat av: moa

vadå sex eller sex med marro??? jag har väl antagligen bara sex med marro??

jag e ledig idag, vaknade precis och du har inte ringt idag. =P tror jag, men jag kan väl ringa dej då.

2008-03-18 @ 11:46:36
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0