soddan

jag känner mig frisk! ingen golfboll i halsen, ingen atombomb i huvet, inget niagrafall i näsan!! bara heeeelt vanlig hela jag :D

vi har slut på toapapper hemma.

jag läser en bok som min moder har gett mig, den heter "jag reder mig nog" den är rätt bra, fast jag gillar den nog för den påminner mig om min moder och min modersmoder! känns som en mix de emellan. det är mammas favvobok, och ja det är väl för det känns som den handlar om henne på nåt sätt. himla bra, jag måste börja starta en studiecirkel så jag kan vi gamla tanter sitta i en ring och ha bokstudie och diskutera hihihi det vore nåt det! en höjdpunkt varje fredagkväll, gärna en flaska rövin var, "mitt liv finns på botten av flaskan, jag ser det snart"

nu ska jag läsa tidningen, eller iallafall titta ut genom vårt  enda fönster, här på jobbet alltså. sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0