saker som piggar upp

Jag fick ett sms:


"Hej, är ute och går mitt i staden och plötsligt så kliar det som fan själv i rumpan, går ett tag, nej det är olidligt, tittar mig över höger axel ingen där. Nu gäller det att agera snabbt och hårt. Jag gräver hårt och snabbt! Men min njutning blir kortvarig då jag upptäcker att jag i samma sekund som jag kliat loss i rumpan (obs utanför byxan) kommit upp jämsides med barista och dess välfyllda fik med stora fina fönster. Situationen är ett faktum, vad kan man göra? Det är bara att gå vidare..."


Ska jag berätta vem det är? Först måste det dimpa ner några egna härliga historier bland kommentarerna, deal?

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Fruktansvärt pinsamt, hehe.

2009-12-08 @ 23:31:05
URL: http://tobys.se
Postat av: Nils

En skill man som ung gosse enbart drömmer om är att kunna klia sig på pungen utan att använda handen. Jag kan! Må se konstigt ut men det går. Man använder helt enkelt låren och knipkliar. detta är ett måste att lära sig för alla män, precis som att gäspa med stängd mun och att nysa med öppna ögon. SÅ!=)

2009-12-10 @ 21:47:22
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0