afterwise

hur efterklok kan man vara egentligen? har nu suttit på min 30 minuters lunch och blivit helt upplyst om saker som hände i somras.

ja jag ska inte grubbla över det nu, det är inget att göra åt.

funderar mycket över min jobbsituation men jag tror inte jag har varken självförtroende eller utbildning att hamna på ett bättre jobb än detta. man kan ju hoppas att det blir förbättringar nu till hösten, åh vad jag vill det! man vet ju inte vilka ögon som läser här, så jag ska väl inte skriva för detaljrikt om vilka förändringar jag vill ha haha :)

ja tillbaka till arbetet, nu är det bara 3 timmar kvar tills jag får logga ut, såååå skönt ska det bli. synd att jag jobbar imorrnm, måndag och tisdag innan jag är ledig men det är väl smällar jag får ta!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Nej.. jobbar du imorgon. Jag som tänkte att vi kunde tagit en fika.. vilken tid jobbar du? Och om du vill det förstås.. haha!

2009-03-30 @ 18:30:40
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: moa

åååååååååååå kan du skriva nåt eller. man blir ju tokig när man har tråkigt jue! ='(

2009-03-31 @ 10:34:11
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0