summa summarum

Ja vi kan sumera det hela till att det är Moa, Christian, vad jag förmodar lotta, och två anonyma som läser. Hela 5 personer!!!!! Och av dessa 5 personer känns det som att jag bara skriver för Christian, eftersom dig träffar jag nästan aldrig! Lotta och Moa får ju stå ut med mig på nästan daglig basis eller hur man nu uttrycker sig. För dessa två anonyma känns ju väldigt trårkiga när de inte ens skriver sitt namn... Inte ens hittar på ett namn!!!!! Dåliga människor med dålig fantasi!


Idag vaknade jag klockan nio, sen hetssmsade jag Moa i 20 minuter, men hon vägrade svara på nåt sms!! Så då hetssmsade jag henne i 20 minuter men fick inte nåt svar. Då försökte jag hetsringa henne istället, men såklaaaaart hade hon stängt av mobilen! AJABAJA Moa!!!!!!!! Nu har jag suttit rakt upp och ner i 1 1/2 timme och bara vääääntat och väntat. Men icke! Varför är den avstängd? Varföööör???

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahahaha det var jag som skrev anonymt!!! haha

2009-03-20 @ 11:02:57
Postat av: anna

haha vem är du då?

2009-03-20 @ 12:04:28
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: äiti

Det är klart att jag läser...varje dag =)

2009-03-20 @ 19:38:27
Postat av: Eleni

Men Kotten!! Du får inte glömma att jag faktiskt också läser den!!

2009-03-22 @ 08:51:04
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0