Presentkort på MediaMarkt, eller PENGAR!

Finns det något annat i mina tankar än resor just nu? Det är väldigt svårt att blogga om nånting annat överhuvudtaget.

Idag har jag googlat Bali, läste nåt som sopor i vattnet? Tydligen ska man inte vara på ena sidan av ön om jag förstod det rätt.


Sen är det ju snart min födelsedag, och eftersom jag fyller år en vecka innan lön så kan jag redan nu passa på att önska mig ENBART två saker:

1. Pengar. Hellre 25 kr löst än trisslotter okej?
2. Presentkort på MediaMarkt

INGET annat. Inga muggar, fina lyktor, fina ljus eller annan skit. Om alla jag bjuder gör som jag säger så kanske jag har råd att köpa en undervattenskamera från MediaMarkt, och det är det enda jag vill ha!

Och min födelsedag är den 18de oktober, ifall nån nu glömt det.

Nu ska jag beta av den här arbetsdagen, bara 5 timmar kvar!

Kommentarer
Postat av: moa

Synd att jag hann fylla år innan vi bestämde att vi skulle åka =P

2009-09-21 @ 12:56:17
URL: http://moagrundvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0