Jag lever!

Ja det ar sant. Efter 7 dagar pa Koh Phangan som blev lite vaaal mycket for oss alla, sa akte vi till Koh Tao for lite rehabilitering. Men jag vet inte vad som har hant med denna o, for inte var det sa har mycket barer har for ett ar sen? Sa nu har vi varit har i en vecka, och ska nu forsoka ta oss till en o som heter Koh Bulon Leh for lite verklig rehab. Vi ska bara komma pa hur man tar sig dit som, verkar mer an krangligt!

Bilder blir det snalt med, jag har inte knappt kort pa tva veckor tror jag! Daligt av mig, ska ta en promenad och fota lite pa Koh Tao sa ni far se hur vackert det fortfarande ar har.

Hoppas alla vykort kommer fram som dom ska, mer ar sakert pa vag. Kort far ni se pa facebook, eller nar jag kommer hem. Funkar inte att ladda upp de fa bilder jag har tagit, jag tror det ar for stort format pa dem?

Nu ska jag bada, det ar varmaste dagen hittils pa Koh Tao. Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0