Sitter just nu på Arlanda...

Jag har kommit fram till Arlanda, och väntar nu på att Sofia ska komma! På tågresan hit fick jag sitta brevid en trevlig liten gubbe som inte kunde sluta prata. Kändes nästan som att det var en äldre version av Macke haha.

Resfebern kom inatt med besked, kunde inte somna förrän 03.00. Men nu känns det ingenting igen.

När Sofia kommer hit ska vi käka lite på McDonalds, och jag ska dricka MJÖLK! Åh, vad jag kommer sakna denna gudomliga dryck.

Nästa gång vi hörs så är jag förmodligen i Bangkok! Kanske med lite bilder?


Kramar, Anna

Kommentarer
Postat av: Nils

Själv har man släpat grenar och ris i 40cm djupsnö.. Inte alls AVUNDSJUUUUUK!

2010-02-03 @ 14:33:10
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0