Vi har fastnat...

Vi ar fortfarande i Vang Vieng. Det verkar vara omojligt for oss att aka harifran, vi trivs sa jakla bra!
Det var ju meningen att vi skulle aka idag, men vi stannar en natt till. Sa imorgon, da gar 22 timmars-bussresan ner till 4000 islands. Jag ar framme pa onsdag pa dan.

Som Marie kanske minns, sa fick jag en fixide forra resan att se soluppgangen pa alla stallen vi var pa. Jag gjorde nog det overallt forutom Koh Tao och Bangkok.
Igar sag jag soluppgangen har, och det ar verkligen vart det trots att man missar manga somntimmar. Allt ser annorlunda ut! Dock hade jag ingen kamera, kanske skulle ha lyssnat pa pappa och kopt ett extrabatteri...

Och mamma, var inte orolig for valhajen. Det ar jatteovanligt att man ser en san nar man dyker! :)

Kommentarer
Postat av: therése

åh anna jag är så avundsjuk på dig där jag sitter nu hemma, åter tillbaka till vardagen på rättspsyk! jag älskade verkligen laos och är så himla glad att du får se det nu. ta vara på varje sekund!!!



xxx

2010-02-16 @ 20:10:17
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0