day after yesterday

Vaknade av att karln väcker mig, han hade försovit sig till jobbet, jag måste skjutsa ner han, gör det och kommer på OJDÅ JAG DRACK JU IGÅR!!! farligt farligt men jag krockade inte mer än vanligt...


Ikväll vill karln att jag ska supa igen fast denna gång med hans kompisar! Heeelt ärligt så vet jag inte om jag orkar. Tänk att få sitta i soffan och bara äta massa skitsaker och titta på skitprogram på tv GUD VAD SKÖNT!!!

nu måste jag äta och släppa ut katterna innan jag skjuter dom! Jag skulle faktiskt behöva en ny pälskappa


see yaa alll läterrr

Kommentarer
Postat av: christian

strunta i mackes kompisar och skjut katterna! You go girl!

2007-12-08 @ 18:31:10
URL: http://hc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0