Fram-eld

Hej... jag var på stadshuset igår! det var massa folk där, och jag träffade såååå himla många som jag itne träffat på jättelänge! Det var roligt, men jag tappade även bort alla som jag åkte dit med!! Så.. Jag hoppas ni hade en rolig kväll homos!!


Ja min hjärna är skitseg idag. Jag känner som att jag har missat nåt! Jag känner mig som britney spears i den där videon på youtube när kevin filmar henne och hon säger massa konstiga saker! Jaja ingen vet vad jag menar ändå..

Emelie delade min säng inatt, och ett tag fick jag för mig att det var Sofie som låg där! Vet inte varför. Sen blev jag väldigt förvånad när jag såg att Sofie hade jättelockigt hår á la affro typ!! Men då var det ju inte hon alls.  Jaaa jag är trög och osmart jag hittar inte orden!



Förresten för er andra som också är tröga idag så betyder rubriken bakis...... BAK-IS!!


Kommentarer
Postat av: christian

tummen upp!

2007-12-02 @ 19:59:56
URL: http://hc.blogg.se
Postat av: A-L

har du sett bilden på dig från "vin kvällen"? Den finns på min blogg.. go and seeeeeeee it!

2007-12-02 @ 22:02:48
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0