BOOOOOOOOOOOOO!!!!!

image17

ja.. det där är bo som knäpper kort på sig själv.. KOM HEEEEEMMMMM!!!!


bo lämnade sundsvall idag... SORG!! jag borde itne behöva arbeta, jag vill bara vara hemma och titta på desperata hemmafruar och glömma bort att bo inte finns i närheten längre... JAG KAN INTE ENS RINGA FÖR JAG HAR INGA PENGAR PÅ TELEFONEN! inga pengar i plånboken heller för den delen... my life sucks!!!

suck jag vet inte ens vad jag ska säga förutom detta : STOCKHOLM ÄR EN FARLIG OCH SKITIG STAD, KOM HEM TILL HÄRLIGA SUNDSVALL SÅ KAN VI DRICKA TE OCH PRATA OM INGENTING OCH SÅ ÄR ALLT SOM VANLIGT!!


inga kramar idag............................

Kommentarer
Postat av: moa

men lille vännen =) du ska ju komma och hälsa på snart, och jag ska komma och säga hej

2007-11-19 @ 08:45:44
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0