Dumma korkade tjej

Alltså... Jag har suttit och läst lite på "isabella löwengrip" hennes blogg, http://blondinbella.blogg.se/ . Jag vet inte vad jag ska säga??? Huuuuur kan man ha sådana åsikter? Hur kan man tycka att välgörenhet till andra länder inte är bra??? Hur kan man jämföra barn i afrika med de som är med på Lyxfällan på tv3?? HUUUURR?????


25-nov-2007 skriver hon bland annat "En annan rolig sak är att ni hela tiden tycker att jag borde "skänka pengar till fattiga barn i Afrika" (som ni uttrycker det). Om ni helt ärligt tror att det är så det går till när man hjälper barn ifrån en fattigdom så är det ju ni som är dumma! Jag tror inte på bistånd. För länder som inte har en fungerade demokrati har ofta en väldigt korruption i landet. Vem får då pengar om vi ska börja skänka bort dom? Handla handla handla och låt dom bygga upp sitt eget land. Det är som att ge en miljon till personerna i "lyxfällan". Tror ni att pengarna har kommit till nytta efter ett halvår? Knappast. Man måste ha kunskap i hur man hanterar pengar. Det finns en anledning till varför vissa människor har pengar och andra inte."



VAAAA???????


Kommentarer
Postat av: moa

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Jag vill inte bo i Sthlm längre!!!! Inte om dom där äckliga varelserna sniffar mig i nacken utan att jag vet om det och inte kan slå ner dom... gaaaah im going crazy.

Kotten! vi har ett stort jóbb framför oss...
Vi måste förändra världen. The Kotten&Moa Way!!!
och det med basta!!

2007-11-27 @ 20:19:53
URL: http://msnorton.blogg.se
Postat av: sofia

blondinbella är cp. ett nackskott på henne sen är det klart!

2007-12-04 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0