Goddakken bakken

Jag ber såååå mycket om ursäkt!!! FÖRLÅT att jag har ett liv och inte hann uppdatera bloggen igår p.g.a. det pågående och evigt rullande livet... Nej jag ska såklart inte skylla på mitt viktiga liv, för det är inte så späckat som ni tror heheh..................:D

Idag har jag jätteont i axlarna för jag har sovit utan kudde inatt! Vaknade imorse med två kuddar PÅ huvudet istället för UNDER??? Jag vet inte hur det har gått till som?!

Igår hälsade vi på min mor och far, och pappa tyckte mina bilder var jättefina, (en del, inte alla) och så lärde han mig lite i photoshop. Plus att jag fick en lär-dig-de-gyllene-reglerna-inom-digital-fotografering-häftet som jag ska läsa som en slav! Ska bli skoj med ett litet projekt i livet!!!



ta mig på allvar!!// edersssss sötis

(endast moa fattar det sista här... så är det när man är född till bo!)


Kommentarer
Postat av: Therése

ja vill också lära mig photoshop! det ska bli mitt nästa projekt!!

2007-11-23 @ 12:54:03
URL: http://Cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0