Guuuuuddddd

Haha nu började jag tänka på Sunes Sommar "Guuud... Guud?" Hahahaha


Men iallafalll guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuddddddddddddd vad jag är trött!!! Det är nästan inte sant vad trött jag är!! Jag fick vakna kvart över fem imorse, skiiittrött!! Sen fick jag åka på jobbet en kvart tidigare än vad jag brukar eftersom jag har sommardäck+dåliga bromar.... Och det är snö på backen = inte bra alls! Så jag smygkörde mellan 50-60 hela vägen till jobbet men till min förvåning så var jag där 6.30!! Alltså samma tid som jag brukar börja åka hemifrån??? Så det var ju annorlunda att vara tidig till jobbet en dag haha :D


Hejdåerasmåbrön nu ska jag vila hjärnan (titta på tv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0