hej mina små kissekatterrr

Idag ska jag vara med Moa är det bestämt. Men nu satt jag och läste hennes blogg och då skrev hon där att hon skulle till sjukhuset idag??? VA?? Vem ska jag vara med dåååååå :'(

Jag får väl agera som den duktiga hemmafru jag är och städa. Iallafall dammsuga köket för det ser förjäävligt ut som berra skulle säga.

Zlatan sov ute inatt igen, jag får för mig att han kommer rymma ifrån oss snart!! Han vill ju inte va med oss längre :( Eller det kanske är en tonårsperiod bara, nåt som är övergående liksom :) hehehehe


jag ska updatera mera tycker moa, iallafall när jag är hemma. Så det får väl bli så då! Moas ord = min lag.


ajöööööööööööööööööööööööö ät brö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0