Julgalan del två...

Ja hej.
Igår var jag på julgalan. Dit vill jag aldrig igen. För det första: Jag var asfull redan i kön (vi stog där i en timme). Sen när vi äntligen kommit in så fick vi stå i toakö en timme. Sen när vi äntligen hittade vart vi skulle sitta så fick vi vänta på att beställa vad vi skulle dricka i en timme. Sen fick vi hämta mat och äta den i en timme. Sen blev vi jättemätta så ingen orkade efterrätt. Sen skulle vi på toaletten, kö en timme till. Sen dansade jag med ARVINGARNA!! Det var kvällens höjdpunkt. Sen skulle vi gå till garderoberna. Det tog en timme att gå 20 meter. Sen skulle vi hämta ut jackorna. Vi blev nedslagna och en kvinna slet av mig klänningen i sin frustation att lämna fram sin klädbricka. Nu fick jag ett sinnesutbrott, varpå garderobstjejen tog med mig "backstage" så jag fick hämta min jacka själv. Sen tillkallades polis för folk blev galna.........................................................................................................................................




Tur att jag blev bjuden!! Titta in på Anna-Lenas blogg för att fylla i tomluckorna (plus bildbevis)  http://alanb.blogg.se ja där har ni det!!

bye

Kommentarer
Postat av: lotta

Vilken kväll Anna hahaha

2007-11-25 @ 16:59:24
Postat av: A-L

Ahhhhh, people are crazzzzzzzzzzzzzzy.
hetsen på folket gick inte att ta miste på.
Hets hets hets.

2007-11-26 @ 15:03:40
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0