JULGALAN!!

Idag är det JULGALAN!! ÅÅÅÅÅHHHHHN vad jag har längtat!!!! WIIIIII!!! Jag känner mig så lycklig just nu :D Jag ska dit med guldisarna och vi ska ha så roligt, och jag ska vara snyggast, och jag ska vara fullast... Jo det ska jag!! Det var så länge sen jag var fullast av alla.... (bra mål i livet anna...) tur att min mamma inte läser här, hon skulle få spunk! 

Nu ska jag äta liiite frukost, sen ska jag göra mig så fin så fin, sen ska jag åka ner och möta en halvan av guldisarna, sen ska jag dricka på jobbet, sen ska jag gå till min, numera, kompis och fortsätta med drickandet SEN DRAR VI!! Bara för att den här dagen är så bra, har jag skrivit en liten sång...

Efterrääääätt, efterrääätt, efterätt, efterrätt efterätt!! Efteräääätt efteräääätt efteräätt efterättsbordet!!!


Ja det blir buffé ikväll ;)  HEJDÅ LOVERZZZZZZZZ jag skriver imorrn om den lyckade kvällen :D

Kommentarer
Postat av: christian

va roligt att nån är hypad enför julen :D ROCK ON KOTT!!

2007-11-24 @ 19:33:52
URL: http://hc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0