Ugh

Jag har inte tid!!!! Jag är så hungrig men jag orkar bara äta youghurt för annars måste man steka och det har jag inte tid med för susanna ska hämta mig om 10 minuter typpp och jag måste sminka mig innan dess plus att jag måste bestämma om jag ska dricka vin ikväll eller inte... Men jag tror inte att jag ska göra det, för jag har inte fattat det där med "jag tar bara ett glas vin" för det låter i mina öron "jag tar bara en flaska vin" och sen står jag där imorrn och försöker tänka på jobbet men alla siffror bara snurrar................ ANDAS!

Kommentarer
Postat av: moa

KOTTEN!!! nu när jag är så långt bort måste du skriva mer... skriv skriv skriv!!! =)
miss u already

2007-11-18 @ 18:38:03
URL: http://msnorton.blogg.se
Postat av: maliiin

heej! hoppas ni hade kul i fredags o att det inte blev för mycket vin :) kramkram

2007-11-18 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0