Update

Min karl åkte till Umeå igårmorse och väntas komma hem ikväll, vilket alltså betydde att jag sov ensam inatt med två vilddjur och en ännu vildare fantasi. För jag är mörkrädd. Sådär nu vet alla det!! Men jag kan inte hjälpa det!! När jag låg där i mörkret så började tankarna snurra... Började tänka på det där som Moa berättade, om tjejen som kom hem på kvällen och såg genom spegeln i hallen att det låg någon under sängen, men hon får INTE panik, utan hon säger bara "just ja motorvärmaren" och går ut igen, ringer polisen osv osv. Då fick ju självklart JAG panik eftersom jag redan låg i sängen och då inte kunde skylla på att jag hade glömt sätta i motorvärmaren för att springa ut... Vad skulle min ursäkt vara?? AHHHHHHHHHHHH!

Tillochmed nu när jag sitter och skriver det här så tänker jag "hmmm tänk om det ligger nån därunder som har SOMNAT! Och kanske ligger kvar men kommer vakna när jag kliver in i duschen!"



Hejdå /eders paranoida idiot

Kommentarer
Postat av: hp

tack för de kingliga tipsen!

ömma smek /hp

2007-11-02 @ 09:57:26
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0