4 min

Det är 4 min kvar på min rast, så skynda skynda med bloggen ;)

Jag har två roliga bilhistorier att berätta, som handlar om mig och en saab som går under namnet freddie kreuger!! (stavning?)  Men det får jag berätta ikväll eller imorrn för det är så långa anekdoter (stavning igen?)

Igår så hade jag ett missat  samtal från moa, då ringde jag upp henne sjuhundrafemtioelva gånger men hon svarade inte!!!!!!! Så nu är det hennes tur att försöka få tag på mig moahahhahah!!!


Hm 2 min kvar. Vad ska jag använda de till?

Nu är det bara 1 min kvar helt plötsligt! Jag måste tänka väldigt seeegt!! Så hejdå bloggen och detta tråkiga inlägg!


Kommentarer
Postat av: moa

heelt rätt stavning där du =)
jag är lika trögtänkt som du, och jag tycker om dej lika mycket för att du är det.
lalaaa

2007-10-28 @ 21:07:37
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0