AHHH!!!

JAG HAR 10 UNIKA LÄSARE OCH 54 SIDVISNINGAR??!?!??!?!


Jag förstår faktiskt inte riktigt det där... Har alltså 10 personer besökt min blogg så många gånger idag att det tillsammans har blivit 54 eller??


Ikväll såg jag på Greys anatomy och jag tyckte det var ett tråkigt avsnitt! Where is the drama?? Och den stora frågan, Varför kysstes inte Izzie och George i "linneskåpet"??? Musiken och "the mood" stämde ju?!

 Om 7 timmar kommer min väckarklocka att ringa.... znnnarrrk vad tråkigt. Fast imorrnkväll får jag träffa mina guldisar det ska bli skoj! Prata lite om säkerhet och juldramatik! (Jag ska alltså ha möte med mina arbetskamrater på Guldfynd)

Idag köpte jag julpynt!! Jag är en sån sucker för julen så det inte är klokt. Jag använde alltså pengar som jag fick när jag fyllde år för att köpa: julgardiner (99.-), julkulor(29.-), julduk(39.-) och ljus(19.-) som luktar jul.... Tur att karln inte läser bloggen ;) Vi ska nämligen leva som kyrkråttor den här månaden så allt vi har i skafferiet och frysen blir uppätet nån gång! Inte köpa nåååt alls. Men den fattiga månaden måste ju egentligen börja när jag får lön = fredag! Eller hur?

Konstigt det där med kyrkråttor, varför skulle dom leva fattigt?? Värsta vräkiga huset med jättedyra tavlor, ljuskronor och sånt. Massa vin och kex i källaren och stora prästkläder? Jag vet iallafall att min karl inte skulle svälta så länge det fanns vin och kex haha :D

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0