Dagens-I-Landsproblem

Uäääh alldeles nyss så addade ett gammalt ex mig på Facebook.. WHY GOOOD?!?!?!?!?


Jag gillar inte det här "vi-kan-väl-vara-vänner" NEJ DET KAN VI ITNE FÖR JAG HATAR DIG!!! Så känner jag inuti mig men så hör jag mig själv säga "visst det kan vi väl"

Ta inte det här på fel sätt, för vissa ex är ju jättesnälla och dom kan man ju faktiskt fortsätta vara kompis med. Men inte en sån här kille, som dumpar en två dagar innan man fyller år!!!!!!!!! ÅÅåÅGHAOHGON Nu blev jag arg igen


jhejåådååd

Kommentarer
Postat av: Moa

jag tror inte på att det finns snälla ex. bara patetiska och korkade ex som tycker synd om sig själv. det är vad jag tror!!!

2007-10-19 @ 11:28:50
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0