För det är ingen vanlig dag

För igår var min FÖDELSEDAG!!!! HURRA HURRA HURRAAAAAAA!!!!

Ja det är sant mina läsare, idag är jag 20 år och en dag!! inga fler tonårsdeppigheter för mig itne!!! NU är det systembolaget som gäller! ;)


Jag har egentligen inte tid med en blogg nu i dagarna för jag jobbar hela hela tiden........


Hahah, en rolig sak bara...:
Igår, PÅ MIN FÖDELSEDAG!!, så fick jag soppatorsk på väg hem från jobbet... MEN ÄR DET SANT ELLER??? tur att jag har världens bästa föräldrar som är bäst bäst bäst bäst, ååååh dom är såå fina och bra!!!

ajö

Kommentarer
Postat av: moa

hallå ska du ha en blogg får du väl uppdatera......... SKRIV!!!

2007-10-23 @ 18:29:31
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0