Hejsansvejsaniblåbärsskogen

Så ska jag alltid hälsa på människor nuförtiden! Det låter så klatscshshigt!! (hahaha..)

Nu ska jag snart gå ner på Gugges, vi är stammisar där nuförtiden där en liter mjölk kostar tio kronor :S inte konstigt att vi har dåligt med pengar!! Men vad ska jag göra då, jag måste ju äta frukost!!! Gröööt då mår man bra hela dan!


Ikväll ska jag på "tjejfest" eller hur det nu var... Jag får se om jag orkar, det tar ju lite på krafterna att jobba 12-21!! Brukar åka hem och somna i bilen samtidigt som jag tittar på DH. Jag tänker inte dricka alkohol iallafll!!

Neej nu msåte jag gå om jag ska hinna spela the sims2 också!!



Jag gjorde den liten så inte alla får en nakenchock när dom kommer in hit. Tänk er rubrikerna!!
"NAKENCHOCK I HEMLIGA ANNAS BLOGG!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0