Hello my little friend.. s?

Alltså det finns inget som är mer beroendeframkallande än Desperate Housewives!!! Ikväll var den bästa kvällen på länge, för jag drack Loka vilda äpplen medans jag tittade!! Åh lyckan var toootal :D

Sen såg jag på Notting Hill och den är ju verkligen en tisdagsmyströttefterjobbet-film! Precis vad som behövdes för mina spända knutar :S

Iallafall.. just nu är jag jättekissnödig+trött så jag ska nog göra det ena först och det andra sen! Ifall ni kände för att veta det ;)




Och jaa jag blev öööverlycklig när Mike och Susan kysstes på slutet!!!
"Mike!! Jag har vrickat foten!"
"Bra! Då kan jag äntligen göra såhär." SMACK SMACK SMACK!


godnatt mina små brön


(även att jag försökte skriva dialogen på engelska men jag vet inte hur vrickat foten heter på andra språk!)


Kommentarer
Postat av: Mammamika

Åh! Lillkotten. Får du vara uppe så här sent. Klart jag har koll på när du fyler 20 år!! Moa berättar nämligen allt för mig. Hon har INGA hemligheter, tror jag i alla fall. Sov gott. Nu är jag precis klar med dagens blogginlägg och ska sova min skönhetssömn. God Natt.

2007-10-24 @ 00:29:42
URL: http://mammamikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0