Jag glömde!

Här är den efterlängate vännerlistan ju!


Den första jag presenterade var...
Moa! En galen snart stockholmare (svikare.. men jag förstår, du måste leva ditt liv och sånt :(  )
Lotta! En snällis och snyggis som jag brukar jobba med =)
Susanna! En ung mammis som är underbar!
Malin! En gaaaaaaaaaalen tjej!! Helrätt humor om du frågar mig :D

Och det är inte bara Lotta som är snygg, ALLA mina vänner är snygga!

Det är de fyra jag har berättat om hittintills alltså. Men fler finns det, dom står bakom hörnet och smyger!

Hahah nu kom jag på en jätterolig grej som bara moa kommer förstå! "Sexliv = Nymfoman! Ja jag springer runt och luras" hahahha

godnatt mina vackar själar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0