menokejrååå

Åh jag blev så glad för jag hade fått SJU KOMMENTARER!! fast alla var från min enda läsare moa hahahaha

Okej jag kanske itne uppdaterar så ofta, men jag ska berätta varför!! Jag jobbar nuförtiden :D "tadaaa" jo det är sant! Men det gäller bara tills på måndag, så efter det kommer ni bli skitless på mig för då kommer jag uppdatera varje dag. ;)


När jag fyllde år i torsdags så hade jag inte kalas för det hade jag i lördags!! OCH DÅ! Då fick jag en kamera!! en DIGITALkamrera!!! WOW  liksom!!!! Jag var den sista på jorden som fick en, och min kunde man fota under vatten med! (ja, KUNDE).. Men sen när jag laddade in bilderna i datorn så var typ alla bilder suddiga eller jätteljusa! Så då ringde jag till min pappa proffsfotografen, så han fick komma och provfota lite. Men det blev ingen skillnad! Så då lämnade pappa tillbaka kameran och jag ska få en annan. Jag har sååå snälla föräldrar :D Mest pappa just nu då, eftersom han fixade allt.


Jahaja, nu blev det här inte så roligt alls ju! jag måste läsa lite bloggar och bli inspirerad, alternativt kopiera lite roliga inlägg höhö

ajö ditt fö ... L

Kommentarer
Postat av: moa

men kotten du kan inte skylla på att du jobbar, speciellt inte när du har en dator hemma. kom in i matchen!!! =P

2007-10-24 @ 08:41:35
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0